PROIECT DIDACTIC

 
Mihăilești, Giurgiu

Obiectivele proiectului: La sfârşitul lecţiei elevii vor fi capabili: 1: să defineasca si sa identifice instrumentele de promovare pe piata a produselor unei firmei; 2: să realizeze un tip de promovare; 3: sa identifice avantajele si dezavantajele metodelor de promovare; tc.

Abilități vizate: Abilități cognitive  

Metode folosite: Ascultarea activă  

Activitatea recentă

27 august 2019

Profesor economist

PROIECT DIDACTIC

Obiectivele proiectului: La sfârşitul lecţiei elevii vor fi capabili: 1: să defineasca si sa identifice instrumentele de promovare pe piata a produselor unei firmei; 2: să realizeze un tip de promovare; 3: sa identifice avantajele si dezavant[...]

 

Nu mai exista înregistrări.
Obiectivele proiectului: La sfârşitul lecţiei elevii vor fi capabili:
1: să defineasca si sa identifice instrumentele de promovare pe piata a produselor unei firmei;
2: să realizeze un tip de promovare;
3: sa identifice avantajele si dezavantajele metodelor de promovare;
tc.


Imprimă

Corina Mihăiță

Liceul Tehologic ”Tiu Dumitrescu” Mihăilești, Giurgiu