Piramida
Şcoala Gimnazială Bonţida , Bonțida
0
Obiective:
dezvoltarea capacității de sinteză și esențializare
cultivarea curiozității și spiritului artistic
creșterea interesului pentru rolul și influența personalităților
Resurse:
materiale- flipchart, marker, culori etc.
spațiu- sala de clasă
timp- 5 minute
Grup țintă:
elevii de gimnaziu și de liceu
Instrucțiuni:
un cuvânt pentru țară sau regiunea unde se desfășoară evenimentul sau de unde provine personalitatea istorică
două cuvinte pentru însușirile lui
patru cuvinte pentru faptele lui
cinci cuvinte pentru analiză
Reflecție și evaluare:
metoda triunghiului- elevii trebuie să răspundă la următoarele întrebări
Ce ați auzit?
Ce ați văzut?
Cum v-ați simțit?
Ce aş întreba acum?
Ce am făcut?
Sursa:
Coord. Magdalena Rangu, Caiet metodic al profesorilor de istorie Clasa a V-a, Ediția a II-a revăzută și adaptată, București 2008