Întreceri în doi

Participanții se împart în echipe egale. Fiecare pereche de participanți din aceeași echipă trebuie să parcurgă următoarele probe: roaba (primul jucator stă în poziția culcat depărtat cu sprijin pe mâini.

Partenerul îi ridică picioarele și le tine în dreptul mijlocului, ajutându-l să se deplaseze prin mers până la linia de sosire), mersul în trei picioare (doi jucatori stau unul lângă altul, legați cu o batista prinsa de gleznele alăturate.

Din această poziție se deplasează până la linia de sosire, slalom pe nevăzute. Primul jucător legat la ochi va străbate legat la ochi traseul dintre cele 10 bețe sau sticle. Coechipierul îl va conduce, indicând-i traseul.

Se joacă contra cronometru. Dacă răstoarnă un băț sau sticla, jucătorul este descalificat și o ia de la capăt), zece pase (jucătorii împărțiți în perechi se așează față în față pe două rânduri. Jucătorii își pasează încercând să execute fără să cadă mingea jos.

De câte ori mingea cade pe sol numărătoarea se reia de la unu. Perechea care reușește zece pase în cel mai scurt timp câștigă jocul), cursa pe nevăzute (primul jucător cu ochii legați ține în mână un bici. Al doilea aflat în spatele lui ține biciul de cele două capete ca pe un ham, încercând să-l conducă pe primul.

Tragerea biciului în partea dreaptă va fi un semnal pentru primul să o ia la dreapta, la fel pentru partea stângă. Tragerea concomitentă de ambele capete va opri jucătorul pe loc. În funcție de forța cu care se trage, jucătorul va ști aproximativ mărimea unghiului de schimbare a direcției).