26 noiembrie 2018 | Managerii școlari Prof21

„Incluziunea școlară reprezintă primul pas spre incluziunea socială”

De Alexandru Gabor

Profil manager şcolar  –  Minodora-Raliţica Taşcu-Stavre (director - Școala Profesională Specială Craiova)     Platforma PROF21 iniţiază o serie de portrete ale managerilor şcolari,  membri ai comunităţii noastre online. Scopul acestui demers este să reflectăm împreună la temele proiectului, la rolul managerului şcolar în comunitate şi la felul în care abordăm abilităţile de viaţă î [...]


citește tot articolul »

23 noiembrie 2018 | Managerii școlari Prof21

"Educația pentru dezvoltare durabilă impune o reorientare a actualului demers didactic"

De Alexandru Gabor

Profil manager şcolar  –  Stoica Iulia (director Școala: Școala ”Constantin Brâncoveanu”, Vasilați, Călăraşi)       Platforma PROF21 iniţiază o serie de portrete ale managerilor şcolari,  membri ai comunităţii noastre online. Scopul acestui demers este să reflectăm împreună la temele proiectului, la rolul managerului şcolar în comunitate şi la felul în care abordăm [...]


citește tot articolul »

16 noiembrie 2018 | Managerii școlari Prof21

„Într-o ţară, sistemul de educaţie trebuie să fie promotorul dezvoltării societăţii.”

De Alexandru Gabor

Profil manager şcolar  –  Daniela Jipescu (director SCOALA GIMNAZIALA ROMAN IALOMITEANUL)     Platforma PROF21 iniţiază o serie de portrete ale managerilor şcolari,  membri ai comunităţii noastre online. Scopul acestui demers este să reflectăm împreună la temele proiectului, la rolul managerului şcolar în comunitate şi la felul în care abordăm abilităţile de viaţă în contextul dezvoltăr [...]


citește tot articolul »

25 octombrie 2018 | Managerii școlari Prof21

„Consider că un cadru didactic trebuie să fie un model pentru copii, pentru a-i putea ,,influența” în dezvoltarea abilităților de viață” - Director Angela Călugărescu

De Alexandru Gabor

Platforma PROF21 iniţiază o serie de portrete ale managerilor şcolari,  membri ai comunităţii noastre online. Scopul acestui demers este să reflectăm împreună la temele proiectului, la rolul managerului şcolar în comunitate şi la felul în care abordăm abilităţile de viaţă în contextul dezvoltării durabile. Împreună vom alcătui o comunitate de tipul knowledge-sharing, pornind de la premisa că problemele şcolilor [...]


citește tot articolul »

17 octombrie 2018 | Advocacy

O noua sesiune de aderare la Rețeaua ONG21

De Asociaţia REPER21

Rețeaua ONG21 își propune să asigure o contribuție relevantă, consistentă și unitară a sectorului neguvernamental din România la elaborarea și la implementarea politicii publice în domeniul Educației pentru Dezvoltarea Durabilă. Pentru mai multe informații despre rolul EDD în educație și premisele Rețelei ONG21, citiți broșura noastră introductivă, disponibilă aici. Rețeaua ONG21 a fost lansată în iunie 201 [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.