23 noiembrie 2019 | Știri

Cum să-ți implici elevii la ore

De OANA SANDU

Cinci tehnici de a pune întrebări elevilor Ar trebui să existe doar două motive pentru care profesorii pun întrebări elevilor, la clasă. Pentru a-i provoca pe aceștia să gândească și să răspundă și, în al doilea rând, pentru a strânge informații din care să-și dea seama dacă un concept sau o temă au fost înțelese. Însă de ce pun întrebări majoritatea profesorilor? Ca să-i țină pe ele [...]


citește tot articolul »

8 noiembrie 2019 | Știri

Cum motivezi elevii fără a folosi recompensele, pedepsele sau frica

De OANA SANDU

Filmul lui Bo Burnham „Clasa a opta” surprinde în mod genial provocările cu care se confruntă copiii și adolescenții. Copiii la această vârstă se confruntă cu o perioadă complicată și adesea incomodă de auto-descoperire și creștere. Sunt preocupați de propria identitate și sentimentul sinelui și totuși o mare parte din ceea ce văd și experimentează le poate bloca încrederea și abilitatea de a face alegeri sănăt [...]


citește tot articolul »

7 noiembrie 2019 | Anunțuri din comunitate

Bun venit în comunitate unei noi serii de Profi 21!

De Sandra Ghitescu

În perioada 28 octombrie – 3 noiembrie, comunității Prof21 i s-au alăturat 23 de cadre didactice care au participat la programul de formare acreditat „Dezvoltarea abilităților de viață în contextul dezvoltării durabile”, derulat la Predeal de trainerii Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile și ai Asociației Reper21 în cadrul proiectului „Prof21 - Dezvoltarea competențelor profesorilor și managerilor ș [...]


citește tot articolul »

1 noiembrie 2019 | Știri

Cum ne ajută științele creierului să captăm atenția elevilor după vacanță

De Sandra Ghitescu

Judy Willis, neurolog și fost profesor, arată cum tehnici ca mersul cu spatele și schimbarea mobilierului în sala de clasă pot motiva elevii în prima zi de școală după vacanță.   Articol tradus după original (How to use brain science to engage students after the holidays, autor: Judy Willis, publicat de The Guardian), disponibil online AICI. Pe măsură ce vacanța se apropie de sfârșit, gândurile la elevi și plan [...]


citește tot articolul »

1 noiembrie 2019 | Știri

20 de strategii științific dovedite de a crește reziliența copiilor

De Sandra Ghitescu

Articol tradus după original (Building Resilience in Children – 20 Practical, Powerful Strategies Backed by Science), autor: Karen Young, publicat de Hey Sigmund, disponibil online AICI   Toți copiii sunt capabili de lucruri extraordinare. Nu există gena fericirii, nici gena succesului și nici gena “celui ce face lucruri extraordinare”. Potențialul de fericire și măreție se regăsește în fiecare dintre ei și va reprezenta [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.